Veelgestelde vragen

 

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) die je kunt gebruiken voor je veel gestelde vragen pagina. Voel je vrij om deze vragen als template of inspiratie te gebruiken voor jouw webshop.

 

Bestelling en levering

 

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 

Antwoord:  Standaard levering: 7-10 werkdagen
Let op: de verzendtijden zijn exclusief de standaard 1-3 werkdagen verwerkingstijd die nodig is om de bestelling te verzenden.

 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

 

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

 

https://Zylara.nl/pages/order-lookup

 

Heb je 15 werkdagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

 

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

 

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

 

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 aan verzendkosten.

 

Ruilen en retourneren

 

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

 

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. 

 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

 

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

 

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

 

https://Zylara.nl/pages/retour-beleid

 

Track en Trace

 

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

 

Antwoord: Op deze pagina [LINK NAAR TRACK DE ORDER PAGINA] kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

 

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

 

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.